Angela Similea si Florin Piersic – Calatoria muzicala

(duet) :

La inceput am fost noi doi

Am fost noi doi si un sarut

Al treilea nici nu exista

Desi legenda il cita

 

FLORIN PIERSIC :

Desdemona, ai ochii verzi?

 

ANGELA SIMILEA :

Othello draga, tu ce crezi?

 

FLORIN PIERSIC :

Ca ei sunt verzi si m-ai tradat!

 

ANGELA SIMILEA :

Ideea Iago, jur, ti-a dat…

 

FLORIN PIERSIC :

Iti dau cuvantul de maur ca mai demult te banuiam

Sunt cam nervos si-ntors pe dos

Pe scurt, sa aflu totul vreau

Imi dai batista?

 

ANGELA SIMILEA :

Nu ti-o dau!

 

(duet) :

La inceput am fost noi doi

Am fost noi doi si un sarut

Al treilea nici nu exista

Desi legenda il cita

 

FLORIN PIERSIC :

Sa-ti fiu pe plac, iubita mea

Cu mori de vant eu m-as lupta

 

ANGELA SIMILEA :

Ei as, de ce s-aud in sat

Ca Don Quijote-a capiat?

Nici vorba, sa te-ntorci iti cer

La Mancha cu al tau scutier

Calare pe un cal magar

 

FLORIN PIERSIC :

O, Dulcineea, da-mi macar

Un semn ca nu ma vei uita

 

REFREN :

 

(duet) :

La inceput am fost noi doi

Am fost noi doi si un sarut

Al treilea nici nu exista

Desi legenda il cita

 

FLORIN PIERSIC :

Ma-ntreb, o, Julieta mea

Ce pasare atunci canta?

 

ANGELA SIMILEA :

Ti-am spus, barbatul meu iubit

Privighetoarea, negresit

 

FLORIN PIERSIC :

Iar eu ti-am spus de-atatea ori

Doar ciocarlia canta-n zori

 

ANGELA SIMILEA :

Si uite-asa ne-am invrajbit

De a iesit ce a iesit

 

(duet) :

Si uite-asa ne-am invrajbit

 

(duet) :

La inceput am fost noi doi

Am fost noi doi si un sarut

Al treilea nici nu exista

Desi legenda il cita

 

FLORIN PIERSIC :

Eram cam dupa Trafalgar

 

ANGELA SIMILEA :

Asa-i, ne-am intalnit in scuar

Si ochii nostri si-au vorbit

 

FLORIN PIERSIC :

Ce ochi? O, lady, ai gresit

Doar cu un ochi si-s amiral

 

ANGELA SIMILEA :

Ma rog, acel ochi ce-ti lipsea

Avea un sarm de vino-ncoa’

 

FLORIN PIERSIC :

Vorbesti cam fara de perdea

Daca te-aude cineva?

 

(duet) :

La inceput am fost noi doi

Am fost noi doi si un sarut

Al treilea nici nu exista

Desi legenda il citat

 

Lasă un răspuns

