Aurel Tamas – Nu pot uita

Iubito, se lasa inserarea
Si imi pun intrebarea
Oare pe unde esti ?
Sunt singur si toate ma apasa
Si nu te am in casa
Placeri sa-mi daruiesti.

Refren:
Nu pot uita acele nopti cu luna
Si trupul tau frumos nu-l pot uita
Si ce placeri, ce dragoste nebuna
Acele clipe dulci eu nu le pot uita.

Iubito, mi-e gandul iar la tine
Nici somnul nu-mi mai vine
Si nu mai pot de dor
Sunt singur, te caut iar in noapte
Sa ne iubim prïn soapte
De dragoste sa mor.

Refren(x2):..

Lasă un răspuns

