Aurel Tamas – De’oi muri,m-or pune-n groapa

1. De-oi muri mor pune-n groapă
Şi la cap mi-or pune-o piatră
Nouă zile mor cînta
După-ceia mor uita

2. Nu ştiu raiu ma lua
Ori iadu ma astepta
Da aicea pă pămînt
Am facut ce mi-o plăcut

3. Mandră cand oi muri ei
Să vi la mormîntu meu
Şi te razîmă de cruce
Şi să-mi zici o vorbă dulce

4. Şi la mine la mormînt
Oi lăsa cu jurămînt
Să nu sape groapa-danc
S-aud mîndrele vorbind

5. Arde-ai lume cu foc greu
Mulţi pretini mai am şi eu
Şi-or veni la-ngropaciune
Să ţîpe pămînt pă mine
Mandrele să mă jelească
Pretinii să chefuïască

Lasă un răspuns

