Angela Similea – Adu-mi clipa de lumina

Vreau să-ţi spun deschis,
A fost un vis frumos
Tot ce ai crezut când ai plecat.
Cum pot să-ţi explic,
Nu vreau nimic, nimic,
Dar de revii, vreau să ştii:

Tu adu-mi,
Adu-mi clipa de lumină,
Adu-mi seara de tăcere,
Şoapta mărilor şi calea stelelor
Adu-mi cu privirea ta
Tot ce-am vrut şi ce-aş mai vrea… iubire
Adu-mi clipa de lumină,
Adu-mi pacea mult visată,
Somnul frunzelor, mândria florilor,
Adu-mi sărutarea ta
Să-mi dai liniştea cu ea
Iubirea mea.

Eu nu te-am uitat,
Te-am aşteptat, te-am aşteptat.
Ştiu că într-o zi vei reveni.
Azi îţi este greu
O simt şi eu acum,
Dar de revii vreau să ştiï:

Lasă un răspuns

