Angela Similea – A fost un accident

Paraseam un drum amagitor si o lume de iluzii
M-a furat un val ametitor, dar m-am trezit
Si visele de ieri, azi, imi par tot mai straine
Nu-nteleg ce s-a-ntamplat cu mine, cu tine…

REFREN :

A fost un accident, doar un capriciu de-o zi
O clipa am avut de ratacire…
A fost un accident, un colt de luna umbrit
A fost de la-nceput o nalucire…
Nu regret, dar sa uit acum nu pot
Un pas gresit, o data, a fost un accident, si-atata tot…

Am gresit atunci cand am crezut ca o raza se-nfiripa
Am trait un vis fugar aievea, o clipa…

REFREN :

A fost un accident, doar un capriciu de-o zi
O clipa am avut de ratacire…
A fost un accident, un colt de luna umbrit
A fost de la-nceput o nalucire…
Nu regret, dar sa uit acum nu pot
Un pas gresit, o data, a fost un accident, si-atata tot…

Tot mai mult, din oricare gand te scot
Te simt tot mai departe, a fost un accident si-atata tot
Nu regret, dar sa uit acum nu pot
Un pas gresit, odata, a fost un accident sï-atata tot..

Lasă un răspuns

