Anda Calugareanu – Seara

Seara e un ştrengar, se plimbă pe trotuar
Trece fără habar, seara.
Cand străzile se-aprind, parc-o aud şoptind
Ce gânduri te cuprind seara.

Ce gânduri mi-ai ascuns dacă nu-ţi sunt pe plac
Mă-ncumet si mă fac, seara.
„Te-am aşteptat!” i-am zis
„Ştiam ca te-a trimis o stea ce mi-a promis seara.”

Ziua ce mi-am dorit seara s-a implinit
Si iubirea-ntâia oară a venit
Pe drum de seară…da.

Seara e un coşar ce mi-a ieşit in drum
Şi-s norocos acum, seara.
Tristeţe te-am uitat, ce-a fost intunecat,
Seara s-a lumïnat…seara.

Lasă un răspuns

