Anda Calugareanu – N-am noroc

Plângeam cândva fără speranţă
Plângeam iubirea aşteptând
Vroiam mereu să-i ies în cale
Dar ea mă-ndepărta râzând

De ce? De ce??
Cu ciudă mă-ntrebam
Doar un răspuns
La întrebări găseam

Refren:
N-am noroc, ce să fac?
Niciodată soarta nu mi-a zâmbit.
N-am noroc, ce să fac?
Niciun singur dor nu mi s-a-mplinit.

N-am noroc niciun pic
Încă n-am aflat unde să-l găsesc.
N-am noroc niciun pic
Alţii au prea mult şi nu-l preţuiesc

Strofa 2:

Dar cred că undeva, pe lume
La fel plângea altcineva
Plângea dorind la fel ca mine
Iubirea ce nu se ivea

Pre-refren:

Am azi (da, da…)
Tot ce nu am sperat
şi pot să spun:
Zadarnic am cântat!

Refren(x3)

Lasă un răspuns

