Anca Turcasiu – Visez o primavara

Astept de-atatea toamne sa vina dragostea
Visez o primavara de flori in calea mea
Visez marea iubire si primul ei sarut
Sa plang de fericire si lumii intregi sa-i cant
Visez ca-n prima seara sa-mi daruiesti o stea
S-apoi iubirea noastra sa dainuie ca ea

Refren:
{Cu tine, cu tine as merge oricand
Pe cai de lumina spre soare purtand
Hoinar ne-am preface in nor calator
Ce vesnic colinda in zbor

Cu tine, cu tine as merge oricand
Pe cai de lumina spre soare mergand
Si alaiul de pasari ce ne-ar insoti
Un dar pentru tine ar fi}

Astept de-atatea toamne sa vina dragostea
Visez o primavara de flori in calea mea
Visez marea iubire si primul ei sarut
Sa plang de fericire si lumii intregi sa-i cant
Visez ca-n prima seara sa-mi daruiesti o stea
S-apoi iubirea noastra sa dainuie ca ea

Refren…102

Lasă un răspuns

