Anca Turcasiu – Acum pot spune te iubesc

Si iar e noapte si vantul bate
La geamul meu s-a aprins o stea
E intuneric, ea straluceste
Si cerul parca tine cu ea
La fel ca si inima mea

Refren:
Acum eu te-am gasit
Si nu e doar un vis
Dupa ani si ani de asteptare
Acum simt ca traiesc
Si nu cred ca gresesc
Abia acum pot spune te iubesc
Te iubesc

Si nu mi-e frica, sunt fericita
Acum faci parte din viata mea
Esti o speranta, o raza de soare
Venita din cer pentru a ma salva
Si-ai ramas langa inima mea

Refren…
Esti tot ce-n viata mi-am dorit
Si visul meu s-a implinit
Refren…
Te iubesc…

Lasă un răspuns

