Eva Kiss – Tangoul de demult

De cate ori ascult
Tangoul de demult
Aud cum cheama noaptea
Cu vechile lui soapte
Nesterse amintiri

Din ani ca un ecou
Parca-l aud din nou
Si azi mi-aduc aminte
Vreo cateva cuvinte
Din cel mai vechi tangou

Le vad si noaptea albastra
Cand ne-am plimbat pe sub fereastra
Si numai el stia povestea mea
Povestea noastra
O simpla melodie
Facea din noapte-o poezie
De-atunci sunt multe primaveri
Cand au trecut? parca-a fost ieri

De cate ori ascult
Tangoul de demult
Spre visul de odinioara
Cu dor ma cheama iara
Tangoul de demult

Din ani ca un ecou
Parca-l aud din nou
Si azi mi-aduc aminte
Vreo cateva cuvinte
Din cel mai vechi tangou

Le vad si noaptea albastra
Cand ne-am plimbat pe sub fereastra
Si numai el stia povestea mea
Povestea noastra
O simpla melodie
Facea din noapte-o poezie
De-atunci sunt multe primaveri
Cand au trecut? parca-a fost ieri

De cate ori ascult
Tangoul de demult
Spre visul de odinioara
Cu dor ma cheama iara
Tangoul de demult

Un răspuns la Eva Kiss – Tangoul de demult

  1. Madalina spune:

    Acest cantec este cel mai frumos cantec pe care l-am vazut si mai ales ca imi plac versurile la nebunie.:-bd

Lasă un răspuns

