Eva Kiss – Acele veri ale iubirii

Vara vara eu iti dau
Iti dau ce-mi ceri
Vino iar cu chipul unei alte veri
Nu mai vreau sa imi inalti
Cetati de fum
Tu esti raza sufletului meu

Ref:Nu pot uita acele veri
Nu pot uita acele clipe
Da-mi iar  iubirea cea dintai
Sau ultimul sarut sau zborul de pescarusi
Si-atat
Nu pot uita ca ne-au unit
Acele veri ale iubirii

Vara dulce si amara
Clipa mea
Spune-mi daca l-ai vazut pe el candva
Vara vara tu nu sti cat mi-e de dor
Adu-mi iar iubirea inapoi

Ref:Nu pot uita acele veri
Nu pot uita acele clipe
Da-mi iar  iubirea cea dintai
Sau ultimul sarut sau zborul de pescarusi
Si-atat
Nu pot uita ca ne-au unit
Acele veri ale iubirii

Lasă un răspuns

