Daniel Iordachioaie – Imi spunea inima

1. Dacă nu te cunoşteam poate că nu rămâneam azi mai singur ca oricare.
Când privesc în urma ta m-i se pare dragostea că-i o simplă întâmplare.
I-ai lăsat un nor de fum cu mireasmă de parfum cum se scutură o floare.
Şi totuşi, dacă vreodată mai treci iubito pe strada mea
Priveşte spre geamul unde, tu luminai cândva.

Refren:
Îmi spunea inima că-ntro zi tu vei uita.
C-am păstrat pentru noi toată dragostea.

Îmi spunea inima să nu cred vorba ta.
Cu ochi mai şi cuminţi, că mă minţi.

2. Din eternele poveşti, poate că-ţi mai aminteşti de o clipă trecătoare.
Când s-a stins iubirea ta n-a căzut pe cer o stea chiar de inima mă doare.
Totul e ca la-nceput când eu nu te-am cunoscut, nu e nou nimic sub soare.
Şi totuşi, dacă vreodată mai treci iubito pe strada mea
Priveşte spre geamul unde, tu luminaï cândva.

Lasă un răspuns

