Gabriel Dorobantu – O singura iubire

Cate iubiri am adunat
Cate iubiri m-au asaltat
Cate iubiri au fost pacat
Nici nu mai stiu
Cate iubiri am refuzat
Cate iubiri nu m-au lasat
Cate iubiri m-au adunat pana tarziu

O singura iubire
Sta si-asteapta inca
Imi scrie de acolo
Ca-i este tare dor
Din departari priveste
Spre zarea cea adanca
De-as mai putea o data s-o vad
Si-apoi sa mor

Cate iubiri au suspinat
Cate iubiri m-am alintat
Cate iubiri m-au vrut legat
Plang resemnat
Cate iubiri nu m-au iertat
Nici una nu m-a blestemat
Tarziu pe-o margine de pat
Scot un oftat

O singura iubire
Sta si-asteapta inca
Imi scrie de acolo
Ca-i este tare dor
Din departari priveste
Spre zarea cea adanca
De-as mai putea o data s-o vad
Si-apoi sa mor

Lasă un răspuns

