Ileana Sipoteanu – Singura pe plaja

Singură pe plajă
La fel ca marea sub furtuni
Singură pe plajă
Un pescăruş din alte lumi…
1.
Iubitul meu, de ce-ai plecat?
Al meu ai fost… de mult, cândva
Te-ai dus cu timpul măsurat
Pe-un val de mare-n barca ta
Jurai în faţa mării vii
Credinţă veşnică-mi jurai
Dar ai uitat a doua zi…
Cât de-ndrăgostit erai…
Refren.:
Singură pe plajă
La fel ca marea sub furtuni
Singură pe plajă
Un pescăruş din alte lumi…
2.
Tu ai plecat, eu am rămas
Cu tot ce-a fost frumos atunci
Mai fac pe plajă un popas
Şi mă retrag discret spre stânci…
Refren: Orchestra
Solist: Singură pe plajă
Trăiesc iubirea ca o vrajă
Singură pe plajă
La fel ca marea sub furtuni
Recitat: Singură pe plajă…..sïngură!

Lasă un răspuns

