Doru Tufis – Numaratoare inversa

Dintr-o mie de femei
Ce-au trecut prin anii mei
Numai una m-a nascut
Pentru toate parca
Dintr-o suta ce intrara
In odaia mea pe seara
Se-ntampla numai pe una
S-o zideasca-n raze luna
Dintre cele ce mi-au zis
Ca ma cheama noaptea-n vis
Zorile cand s-au ivit
Una doar nu m-a gonit
Dintr-e alea pentru care
Am simtit in piept vapaie
Nu stiu cum s-a petrecut
Ca doar una m-a durut

Dintr-e cele ce vazura
Cat sunt aur si cat zgura
Una numai intr-o zi
Pentru toate ???
Dintre doua trei pe cate
Le-am iubit din multe sute
S-a intors doar una-n sat
Si doar ea m-a colindat
Printre altele uitate
Prin orase inghetate
Una doar de s-ar trezi
M-ar iubi si m-ar muri
Iar din cele cateva
Care-ar mai putea urma
Numai una sta pe-aproape
Pentru toate sa ma-ngroape.

Si nici una dintre cele
Care-ar ramanea sub stele
Nu va lacrima nicicand
Ca eu sunt jos in pamant.
O sa planga-n ceruri luan
Si candva poate vreo una
Maritata sau doar fata
Ma va naste inca-odata.

Un răspuns la Doru Tufis – Numaratoare inversa

  1. bebito22 spune:

    Mi se pare mie sau linia melodica aduce un pic cu Chris Rea – Road to hell?

Lasă un răspuns

