Eva Kiss – Pentru tine

Pentru tine omul meu iubit
Un cantec am improvizat
Pentru tine omul meu iubit
Sa pot uita ca ai plecat
Pentru tine omul meu iubit
Un zambet nou am inventat
Pentru tine omul meu iubit
Ca sa ma crezi ca te-am iertat
Pentru tine omul meu iubit
Cuvinte versuri nu gasesc
Pentru tine omul meu iubit
Tacerea mea sa fie un semn ca te iubesc
Pentru tine omul meu iubit
Tot ce simt eu voi tainuii
Pentru tine omul meu iubit
Cuvinte noi nu pot gasii

Pentru tine omul meu iubit
Cuvinte versuri nu gasesc
Pentru tine omul meu iubit
Tacerea mea sa fie un semn ca te iubesc
Pentru tine omul meu iubit
Tot ce simt eu voi tainuii
Pentru tine omul meu iubit
Cuvinte noi nu pot gasii

Lasă un răspuns

