Marina Florea – Steaua iubirii


De-atatea ori ma intreb zi de zi
Voi mai putea vreodata iubii
Orice as face te vad doar pe tine
Nici eu nu stiu cum va fii mai bine
Numar stelele, vorbesc cu ele
As vrea sa le ating
iubire sa imi dai si-atunci eu voi canta:

Ref:Viata-i alba cand o-mparti cu cineva
Hai cu mine vei gasii si steau ta

Oricarui om sa ii dau chiar as vrea
Cat de putin din drgostea mea
O raza din steaua iubirii
Se va aprinde in inima ta
Numar stelele, vorbesc cu ele
As vrea sa le ating
iubire sa imi dai si-atunci eu voi canta
 
Ref:Viata-i alba cand o-mparti cu cineva
Hai cu mine vei gasii si steau ta

Lasă un răspuns

