Adrian Daminescu – Eu te voi iubi

Cred, cred in vorba de dragoste
Stiu ca imi aduci in suflet liniste
Cred in mai bun si mai bine
Eu cred si in cantecul tau si a ta iubire
Eu te voi iubii
Chiar daca ai sa-mi fie (??)chipul cat toata viata mea
Eu te voi iubi
Isi va urmarii destinul dragostea.

Tu lasi prea mult dor in voia lui
Nu, nu asculta chiar vorba orisicui
Sti ca exist si exista iubesc
Tu in mine sa crezi si a mea iubire.
Eu te voi iubii
Chiar daca ai sa-mi fie(??)chipul cat toata viata mea
Eu te voi iubi
Isi va urmarii destinul dragostea.

Eu te voi iubii
Si-mi voi apara iubirea
Isi va implinii menirea dragostea

Lasă un răspuns

