Ileana Sipoteanu – Ai venit prea tarziu

Daca pe cerul meu umbrit
Ai fi-ntre stele mica stea
La care nimeni n-a privit
Pe tine doar eu te-as vrea
Daca mi-ai spune cat de draga
E in iubire orice lege
Cand taina lumii se dezleaga
Pe tine doar te-as intelege

Nu ma vezi, nu-ntelegi
Nu auzi nici un gand
Ai venit prea tarziu
Si-ai plecat prea curand
Ai venit prea tarziu
Si-ai plecat prea curand
Nu m-auzi nu-ntelegi
De ce taci, de ce cant

Daca un tipat nesfarsit
E mersul orelor tarzii
De ai umbla vei auzi
Pe tine doar te-as auzi
De-as fii un fulg de nea plapand
ce-n palma ta incet s-ar stinge
Fara regret acum oricand
Pe tine doar eu te-as alege

Nu ma vezi, nu-ntelegi
Nu auzi nici un gand
Ai venit prea tarziu
Si-ai plecat prea curand
Ai venit prea tarziu
Si-ai plecat prea curand
Nu m-auzi nu-ntelegi
De ce taci, de ce cant

Nu ma vezi, nu-ntelegi
Nu-mi auzi inima
Dar cand treci tu nu sti
Ca imi lasi umra ta
Ai venit prea tarziu
Si-ai plecat prea curand
Nu m-auzi nu-ntelegi
De ce taci, de ce cant

Un răspuns la Ileana Sipoteanu – Ai venit prea tarziu

Lasă un răspuns

