Mondial -Atat de frageda

1.Abia atingi covorul moale,
Matasa-ti suna sub picior
Si de la crestet pâna-n poale
Plutesti ca visul de usor.
Si de la crestet pâna-n poale
Plutesti ca visul de usor.

2.Din încretirea lungii rochii,
Rasai ca marmura în loc.
Si-atârna sufletul de ochii
Cei plini de patimi si noroc.
Ti-atârna sufletul de ochii
Cei plini de patimi si noroc.

Refren 1:
O, vis ferice de iubire!
Mireasa blânda din povesti
Nu mai zâmbi, a ta zâmbire
Mi-arata cât de dulce ești!

Cum poti cu-a farmecului patimi
Sa-ntuneci ochii mei pe veci
Cu-a gurii tale calde soapte,
Îmbratisari de brate reci?
3.Deodata, trece-o cugetare.
Un val pe ochii tai fierbinți.
E-ntunecoasa renuntare.
E umbra dulcilor dorinti.
E-ntunecoasa renuntare.
E umbra dulcilor dorinti.

Refren 2:

Te duci ti-am înteles, prea bine
Sa nu ma tin de pasul tau.
Pierduta vesnic pentru mine
Mireasa sufletului meu.

Ca te-am privit e a mea vina
Si vesnic, n-o sa mi-o mai iert
Pasi-voi visul de lumina
Prinzându-mi dreapta în desert?
4.Si-o sa-mi rasai ca o icoana
A pururi verginei Marii,
Pe fruntea ta purtând coroana.
Unde te duci, când o sa vii?
Pe fruntea ta purtând coroana.
Unde te duci, când o sa vii?

Coda:

Unde te duci, când o sa vii?
Unde te duci, când o sa vii?
Unde te duci, când o sa vii?
Unde te duci, când o sa vii?

Lasă un răspuns

