Luigi Ionescu – Te caut

Te caut…
Cu fiecare gand oriunde si oricand te caut
De-a lungul zilelor si-n frumusetea lor te caut
Cum cauta un om in umbra unui pom, racoarea
Cum cerul uneori isi cauta in zori, culoarea
Cum cauti insetat izvorul mult visat, te caut
Cum cauta spre far in noapte-un marinar, te caut
Ca sa stiu te mereu si sa te simt mereu
Ecoul viu al sufletului meu
Si in privirea ta sa rada bucuria mea
Ca omul ce drum spre stele visa
Si azi visul si l-a trait
Eu spre iubirea din inima ta
Imi port dorul nesfarsi
Cu fiecare gand oriunde si oricand te caut
De-a lungul zilelor si-n frumusetea lor te caut
Cum cauta un om la umbra unui pom, racoarea
Cum cerul uneori isi cauta in zori, culoarea
Te caut…
Cum cauta spre far in noapte un marinar te caut
Ca sa simt te mereu si sa te stiu mereu
Ecoul viu al sufletului meu
Si in privirea ta sa rada bucuria mea

Lasă un răspuns

