Anastasia Lazariuc – Nu-mi pare rau

1.Se desprind pe rand si zboara foi din calendar
Si imi pune fiecare viata pe cantar
Cate zile-au fost mai bune cate m-au durut
De nimic nu-mi pare rau e-al meu tot ce-am avut
Orice lacrima isi are sensul ei adanc
Bucurii intamplatoare m-au facut sa plang
Orice zambet isi pastreaza dreptul la mister
Uneori zambesc amar dar mereu in suflet sper
In suflet sper…

Ref:E atat de simplu de nimic nu-mi pare rau
Cate mi se-intampla se-ntalnesc in drumul meu
Cate rele bune-mi este dat sa le traiesc
Lume alta viata nu-mi doresc

2.Cu-al meu suflet de femeie toate le-am trait
M-am aprins ca o scanteie daca am iubit
Am aflat al despartirii drum sfasietor
De nimic nu-mi pare rau, m-as topi si azi de dor.
cu-a mea inima de mama toate le-am cuprins
Nopti de grija si de teama, bucurii de vis
Port in suflet talismanul cantecului meu
Cum o fi usor sau greu de nimic nu-mi pare rau
Nu-mi pare rau….

Ref:x4

Lasă un răspuns

