Marina Florea – Stele perechi

1.Iubirea iti da dreptul
De-a infrunta tacerea
Si de-a certa.
De-atatea ori in viata
Tot dragostea te-nvata
Sa poti ierta
Cuvantul impacarii
Inima il va gasii
Si-ti va soptii:”iarta”,”din iubire uita”
„Din iubire crede-n fericirea ta”

Ref:Hai culege-mi stele perechi
Sa-mi prinzi iar cercei la urechi
Sincer ochi in ochi sa privim
Din nou sa ne zambim
Haide haide da-mi mana ta
haide haide spune-mi ceva
Hai incearca sa uiti tot ce-a fost
Tacerea n-are rost.

2.Iubirea iti da puterea
De a rostii cuvantul ce-l va ierta
De-atatea ori in viata
Tot dragostea te-nvata sa poti uita
Cuvantul impacarii inima-l va gasii
Si-ti va sopti:”iarta”,”din iubire uita”
„Din iubire crede-n fericirea ta”

Ref:Hai culege-mi stele perechi
Sa-mi prinzi iar cercei la urechi
Sincer ochi in ochi sa privim
Din nou sa ne zambim
Haide haide da-mi mana ta
haide haide spune-mi ceva
Hai incearca sa uiti tot ce-a fost
Tacerea n-are rost.

Ref:x2

Lasă un răspuns

