Daniel Iordachioaie – Daca intr-o zi ma vei iubi

Clipa-n care noi ne-am cunoscut
Mi-a ramas in gand mereu
Ca un zbor de pasari aparut
O raza alba-n drumul meu

De-as avea o stea doar a mea
Te-as ruga sa vii cu lumina ta
De-as avea un cer doar al meu
Te-as ruga sa vii sa-i dai albastrul tau

Daca intr-o zi ma vei iubi
Si vei asculta inima mea
POate atunci tu in sfarsit vei sti
Cate nopti am strans durerea grea

Daca intr-o zi ma vei iubi
Am incepe in doi un vis frumos
Sub o margine de soare si-a florilor ninsoare
Sub albastrul necuprins si pur din ochii tai

Cat ar fi de mult voi astepta
Dorul mei vei fii mereu
Pe aripa lunii voi veghea
Un mers al noptii trist si greu.
De-as avea o stea doar a mea
Te-as ruga sa vii cu lumina ta
De-as avea un cer doar al meu
Te-as ruga sa vii sa-i dai albastrul tau

Daca intr-o zi ma vei iubi
Si vei asculta inima mea
POate atunci tu in sfarsit vei sti
Cat nopti am strans durerea grea

Daca intr-o zi ma vei iubi
Am incepe in doi un vis frumos
Sub o margine de soare si-a florilor ninsoare
Sub albastrul necuprins si pur din ochii tai

Lasă un răspuns

