Ilie Micolov si Corina Chiriac – Romanta pt. iubire veche

Poti sa faci din viata ta
Paradis sau altceva
Dar sa mai iubesti e foarte greu.

Inteleg tarziu ce-a fost
Din orgolii fara rost
Am pierdut prea mult
Si-mi este greu iubitul meu.

REF:Romanta pentru o iubire veche
Nedeslusita de la inceput
Un timp trecut
Frumos fara pereche
Dar netrait asa cum ai fi vrut.
Romanta pentru rataciri desarte
Drum zbuciumat,destin nelinistit
O viata printre toate celelalte
Romanta pentru tot ce ai iubit.

Poti sa ierti in viata ta
Ratacirea altuia
Dar sa-l intelegi e foarte greu.

E tarziu si nimenea
Nu ar mai putea schimba
To ce am trait cu altcineva
Iubita mea

REF:….
Romanta pentru tot ce ai iubit

Lasă un răspuns

