Corina Chiriac – Strada sperantei

S1: Vine sau nu vine , dati mi un raspuns
Nu cred chiar de mine sa se fi ascuns .
Unde umbla? Unde este?
De mi ar da macar o veste
Sa stiu ca exista si mi ar fi de ajuns .

R: Sa i amintiti va rog frumos adresa mea
Cand va intalniti cu fericirea
Casa cu flori , strada sperantei la parter
O mai astept si mai sper ..

S2: Si ‘ntr o dimineata daca va veni
Poate sta si o viata , poate sta si o zi
Pan’ la rasarit de luna
Si sa mi spuna „Noapte buna”
Sa stiu ca exista si mi ar fi ajuns .

R: Sa i amintiti va rog frumos adresa mea
Cand va intalniti cu fericirea
Casa cu flori , strada sperantei la parter
O mai astept si mai sper ..

Sa i amintiti va rog frumos adresa mea
Cand va intalniti cu fericirea
Casa cu flori , strada sperantei la parter
O mai astept si mai sper ..

Sa i amintiti va rog frumos adresa mea
Cand va intalniti cu fericirea
Casa cu flori , strada sperantei la parter
O mai astept sï maï sper ..

Lasă un răspuns

