Mirabela Dauer si Raoul – Fiesta

1.Ce bucurie mare in zori cand ma trezesc
Pe cerul meu e soare si soarele-l iubesc
Iubesc si luna noaptea si zilele ce trec
Imi este draga viata si vreau sa o petrec.

REF:Si-am sa iubesc ca viata e frumoasa
Si am sa cant in fieacare zi
Am sa iubesc tot ce-i frumos odata
De doua ori si cat oi mai trai
Am sa iubesc in noptile cu luna
Si-n fiecare zi din calendar
Si nu conteaza lumea ce-o sa spuna
O viata avem cu dulce si amar

1.Ce bucurie mare in zori cand ma trezesc
Pe cerul meu e soare si soarele-l iubesc
Iubesc si luna noaptea si zilele ce trec
Imi este draga viata si vreau sa o petrec.

REF:Si-am sa iubesc ca viata e frumoasa
Si am sa cant in fieacare zi
Am sa iubesc tot ce-i frumos odata
De doua ori si cat oi mai trai
Am sa iubesc in noptile cu luna
Si-n fiecare zi din calendar
Si nu conteaza lumea ce-o sa spuna
O viata avem cu dulce si amar.

Lasă un răspuns

